Brandwave

Nieuws onder de zon, of zon onder het nieuws?

geplaatst door am adm op 03-11-2016

Op 1 november 2016 zijn de winnaars van de prestigieuze Computable Awards 2016 bekend gemaakt. Brandwave en Van Benthem & Keulen wonnen dé belangrijkste ICT-prijs van Nederland voor hun Transitie app. Deze tool berekent voor HR management en Legal Counsel de transitievergoeding bij ontslagprocedures. Ook CGI, de Universiteit van Amsterdam, IBM en Microsoft wonnen awards in verschillende categorieën.

Volgens de vakjury voorziet de app in een grote behoefte van organisaties in ontslagprocedures. Voor Van Benthem & Keulen is het een strategische keuze om met deze gratis app de toegankelijkheid van kennis en oplossingen voor hun cliënten te vergroten. Brandwave is als marketing- en communicatieadviseur voor Van Benthem & Keulen verantwoordelijk voor het projectmanagement (design, technische realisatie en de communicatie) van de Transitie app. Lees hier ook het persbericht van Van Benthem & Keulen.

winnaars_computable_awards_2016_500x334

Download artikel

geplaatst door Bas Berntsen op 17-05-2016

Ict-vakblad Computable heeft vijf ict-projecten in het midden- en kleinbedrijf genomineerd voor de Computable Awards 2016. Waaronder de VBK Transitie App van Van Benthem & Keulen advocaten & notariaat en Brandwave. De winnaar wordt tijdens een spectaculaire awardsshow op 1 november 2016 bekend gemaakt.

Het juryrapport omschrijft het als volgt: “Op enthousiaste wijze werd de noodzaak van een app als deze gepresenteerd aan de jury op 8 april 2016. Hoewel de oplossing op het eerste oog simpel lijkt, bedriegt hier de schijn. De achterliggende berekeningen zijn uitermate complex en ook de beveiliging van de gegevens vereist de nodige aandacht. Duidelijk werd dat hierover goed is nagedacht. Vanzelfsprekend is ook de juridische kant van de app goed doordacht.”

De VBK Transitie App is door marketingbureau Brandwave gebouwd en is via de Appstore en Google Play Store te downloaden.

Brandwave helpt dienstverleners met strategische marketingoplossingen die leiden tot meer omzet en verbeterd klantcontact.

geplaatst door Bas Berntsen op 07-10-2015

Van Benthem & Keulen advocaten & notariaat ontwikkelde als eerste kantoor een App, waarmee professionals in het HR-werkveld op elk tijdstip en op elke locatie een transitievergoeding kunnen berekenen én de uitgewerkte berekening per e-mail kunnen ontvangen.

De berekening(en) kunnen worden opgeslagen op de iPhone en zijn beveiligd met een pincode. De gebruiker kan de berekening desgewenst verzenden naar zijn of haar eigen emailadres. Het document is beveiligd met dezelfde pincode of een door de gebruiker zelf gekozen wachtwoord.

Technisch complex, maar met snelle, heldere en overzichtelijk weergegeven invulschermen en resultaten. En vooral: passend in de Van Benthem & Keulen strategie om met het serviceconcept vanDienst cliënten snel toegang te geven tot de juridische expertise van het advocatenkantoor. Voor meer informatie of het direct downloaden van de VBK Transitie App, klik hier.

Brandwave, Moving Marketing Forward!

geplaatst door Bas Berntsen op 15-09-2015

Salesgids, hét internetportal waar inmiddels al meer dan 50.000 sales professionals bij zijn aangesloten, komt met een uitbreiding van haar diensten. Er is nu ook een handige app beschikbaar met daarin checklists ter voorbereiding van succesvolle verkoopgesprekken, sales meetings en coachen van verkopers. De kwalitatieve en waardevolle informatie staat in de app op zo’n handige manier weergegeven dat iedere sales professional deze checklist in de laatste paar minuten voor een belangrijk gesprek of meeting altijd makkelijk en snel bij de hand heeft. Wat wij voor Salesgids kunnen, kunnen we ook voor u. Afspraak maken n.a.v. Salesgids app

Brandwave, Moving Marketing Forward!

geplaatst door Bas Berntsen op 27-07-2015

Brandwave congratulates Tata Consultancy Services, a digital company, for winning a digital award. The TCS European marketing team has won Silver at the Corporate & Financial Awards (#CFAwards 2015) in the “Best use of Digital Media” category. In recognition of the high impact social media campaign – #TCSsuperheroes – which aired around the TCS Amsterdam Marathon. Brandwave are proud that partner Bas Berntsen was able to contribute to this success by creating 7 TCSsuperheroes stories e.g. Anne-Sophie van Rijswijk https://lnkd.in/ej6jKKW and Hans van der Lans https://lnkd.in/eK95PNb

geplaatst door Juan Plijnaar op 24-12-2014

Zoekt u ook naar nieuwe mogelijkheden om uw commerciële slagkracht en uw positionering te verbeteren?

Brandwave biedt u een methodiek om in 4-stappen uw effectieve marketingstrategie en activiteitenplan op te stellen. Van visie op marktontwikkelingen en kansen, meer markt door een betere positionering, tot een concrete marketingstrategie en overzichtelijk activiteitenplan. In het kort, een plan dat direct bijdraagt aan wat uw in 2016 wilt bereiken qua verkoop, groei, marktaandeel en andere meetbare KPI’s !

Stap 1: Marketingstrategie versus Kansen:

Welke kansen ziet u voor uw onderneming en hoe gaat u daar de komende tijd op inspelen? Wat zijn de speerpunten om uw doelstellingen te halen? Welke bedrijfskritische kennis en resources heeft u binnen uw organisatie om uw plannen uit te voeren? Welke budgetten heeft u hiervoor gereserveerd?

Hulp nodig? Of wilt u meer weten over stap 2 tot en met 4?

Email ons voor een vrijblijvend advies: info@brandwave.nl

geplaatst door Juan Plijnaar op 17-12-2014

Zoekt u ook naar nieuwe mogelijkheden om uw commerciële slagkracht en uw positionering te verbeteren? Hier is stap 2 in het unieke Brandwave 4-stappen Marketing plan

Stap 2: Marketingstrategie versus Sales: 

Kern is de Buying Cycle van de klant begrijpen en afstemmen op de verschillende fase van het verkoopproces. Dus welke activiteiten zet je wanneer in om maximaal sales en marketing af te stemmen op de klantbeleving en zijn/haar aankoopbeslissingen.

Hulp nodig? Of wilt u meer te weten komen over stap 1 tot en met 4?

Email ons voor een vrijblijvend advies:  info@brandwave.nl

geplaatst door Juan Plijnaar op

Zoekt u ook naar nieuwe mogelijkheden om uw commerciële slagkracht en uw positionering te verbeteren? Hier is stap 3 uit het unieke Brandwave 4-stappen Marketing plan.

Stap 3: Marketingplan versus Identiteit: 

Een effectief marketingplan wordt in grote mate bepaald door het resultaat van het juiste design, de juiste communicatie en het juiste gedrag in de markt waarin u opereert. Wat de juistheid van de keuzes is, wordt bepaald door de verbinding van deze 3 componenten met de identiteit van uw organisatie. Ofwel: Wat je laat zien, zegt en doet, moet in verbinding staan met wie je als organisatie bent.

Hulp nodig? Of benieuwd naar stap 1 tot en met 4?

Email ons voor een vrijblijvend advies: info@brandwave.nl